| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 今日凍死人la~ |
分類: 未分類 |
今日凍死人la~今日都係同平時咁樣la....都係咁普普通la!!都係好似平時咁樣番學,放學同打機la。
不過今日同平時唔同既就只有打邊爐..
唉....今日好鬼悶--
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 今日過得普普通通la~不過我都好期待星期五既足球比賽(九宮格)班際既! |
分類: 未分類 |
今日過得普普通通la~今日好似平時咁樣番學,上堂,放學同埋打機等。但係我都幾期待星期五,因為星期五有班際比賽(足球+九宮格)呵呵~ |
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 今日參觀左立法會中樓-好悶~嘻嘻^^ |
分類: 未分類 |
今日番學,到左12:00我地就食飯,我地食完飯同埋過埋小息我地班就去參觀立法會大樓lu!!當小息一完,我地班d人就沖晒去操場到等。但係我有樣野唔明,就係明明仲有好耐時間老師先會黎帶我地去立法會大樓,點解仲要沖去操場呢?真係唔明。所以我就同d fd慢慢走去操場lor!所以我一去到操場老師就黎左la~嘻嘻^^
之後我地就上車出發去立法會大樓lu^^我地一上車就好興奮,當我地去到立法會大樓既時候,我地就唔咁講野,因為怕俾人罵-,-
我地係立法會大樓到玩左一d遊戲,同埋我地參觀左一d會議室^^我地仲發現個宴會廳好豪華....好想去果到食野=,=之後我地就番去學校攞埋個書包就放學lu^^
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 今日冇野做~ |
分類: 未分類 |
今日冇野做~(如題)。因為冇野做所以打機la,但係打機打到悶晒啦,仲「打鬼」咩!唉...成日對住部電腦係人都會悶架la~咁我咪出下街lor,點知出左街仲悶d,1個fd都冇,跟住我買d野番屋企食,唉...e家都冇咩onile game好玩...咁我咪上網睇片lor~睇左大半日,果陣真係悶到想死呀!!不過我當然冇去死啦!!我邊有咁笨呀!所~今日我睇左成片,絕對唔係淫片/h圖!!
唉..總知今日好悶la...所以有d unhappy~
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 今日去左學校既嘉年華!!好開心^^ |
分類: 未分類 |
今日好開心呀!!因為今日去左學校既嘉年華,仲要係中小學合辦既!我單玩左好多野,我今日仲去左學校私辦既cafe,果到d野食都ok好味啦~我就飲左malk tea,同埋叫左d野食,原本我仲諗住飲咖啡,不過飲完malk tea同食左d野之後就以經好飽lu~~
去完cafe就去同d fd玩la...點知最令我開心既係一d轉左學既都黎左呀^^不過我唔記得左有d轉左學既fd既名lu,嘻嘻~(我都唔想架)。之後我就去影相,當然!我唔好無啦啦走去影相啦!我係去影d後面有唔同地方既相,我影左好多相tim^^我仲有個fd可能係果到影相影到痴左線...佢影完又影,影左十幾張,而已有幾張係~車頭相~(遺照)搞到我地笑到死死下...
到左放學既時候,我諗住番屋企啦~點知去到學校門口就俾老師拉左去搬野...之後我偷偷先走到架~嘻嘻^^(我知我好叻,因為我咁都偷走到^^)
今日真係好開心!! |
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 今日去左學校幫老師手l呀^^ |
分類: 未分類 |
今日好忘....早上9:00要番學校幫手,幫到12:00先走!!然後可以番屋企,仲要去接埋我細佬放學先可以番到屋企...之不過我諗住番到屋企打機,但係呀爸竟然霸住部機唔俾我打機(好慘....)。咁我咪等佢用完先打機囉,但係佢一用完就又要送我細佬番學,之後我又番黎,我呀爸竟然又係咁霸住部機唔俾我玩,之後到我呀爸出左街先有得打機..好似偷野咁,好慘!!
不過今日都可以打機都算好彩嫁啦,唉..... |
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 今日好辛苦又好悶~ |
分類: 未分類 |
今日感冒(請左假)...好辛苦,不過點估都估唔到訓左半個鐘就好番晒..但係部電腦上唔到網(unhappy),所以我咪出街行下lor,但係d friend都番晒學,成條街都係大人,得我唔係...好似好魚咁,搞到我買完lunch就即刻番屋企..之後唯有睇DVD直至到6:30p.m先有人幫我整番好部電腦,我先可以上到網(very thank you幫我整番部電腦既果個人呀),當然la!我一上到網就即刻打機同埋寫blog~
今日真係....(唔知點講好,嘻嘻~) |
| 今日好嬲呀...又好期待... |
分類: 未分類 |
今日,呀爸同呀媽都出街,仲以為細佬會同呀媽出埋去咁我就可以出街同啲fd玩。到左呀媽要出街既時候,佢竟然同呀媽講話佢唔出街要同我一齊,我當然好唔開心啦,我仲嬲到罵佢頂佢個肺、屌你、死仆街等等呢d粗口。相信如果大家係我都會咁!XDD....
唉...今日好撚唔開心,如果冇法律既話,我諗我一早殺左佢lu!!!!唉..如果我係獨生子就好啦!!!!xdd.... |
| 今日好無奈... |
分類: 未分類 |
今日勁無奈,之前果幾日俾比話我同啊嫂有野,直致今日,我仲o咀!今日放學,啊嫂d姊妹話我令到啊嫂個老公好唔開心,因為佢以為我同佢有野wow!佢地都痴線既,我又點會鍾意佢呀!之後番到屋企開msn,又有條友又同埋我絕交-,-
當然,我梗係會問佢點解啦,佢竟然話「你同啊嫂一齊啦!!」我勁無奈囉,我都話左我同啊嫂冇野,啊嫂都唔嬲,咁佢又嬲咩呢?佢都kai kai地既!唉...e家d女仔都真係愈大愈kai-,- |
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 今天又驚喜,又悶,又好唔開心 |
分類: 未分類 |
今日,我本來以為我可以出街玩,點知我呀媽要我番教會,不過我點會咁聽我呀媽既話呢,所以我冇番到。之後我覺出悶,咪出街玩下囉,點知出到去,仲悶,想去朋友屋企個fd又唔得閒,call人又冇人聽唉...果陣真係悶到想死啊!!!!!
點知!當我諗住番屋企既時候,竟然有4個女同學見到我,仲無啦啦拉我去玩,不過我果陣一係悶到傻左,因為我竟然會有女仔叫我同佢地玩都唔去。之後先想番去同佢地玩,但係果陣我就到屋企,所以冇番去同班女仔玩..
唉.....e家諗番,真好唔開心... |
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
| 今日日好鬼慘呀!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日好鬼慘呀!!(如題);今日想出街呀媽又唔俾,問呀媽攞少少錢,又係到罵我,我打打下機又俾呀媽逼左去晾杉+收杉!!!!所以我咪串番呀媽一兩句囉..黠知佢又係到罵我,而且佢仲罵左我勁耐呀...
如果佢唔係我呀媽,我一早打左佢lu!!唉..住映灣住到好似坐牢咁...之前番學上英文堂果真,冇take英文一樣功課,就比英文老師罵左成堂,超無奈....
唉..宜家念番小學果陣既生活先覺得小學好...好掛住小學6年級既班主任啊!!!!
|
|