| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
| 2009-10-09 |
分類: 學校 |
今日係一星期最開心嘅一日
因為係星期五
等我講下今日做左d咩啦
今日係返學日
首先就係班主任節
聽早會同阿蘇講嘢
跟住兩堂數學
都係做返同一樣嘢
即係做數
做左十題左右
跟住同阿詹吹水
跟住上企業
講講下又一堂
跟住地理
但係Miss Cheung去左camp
找到Miss 咩喱代堂
跟住兩堂電腦
係到做學習分享日嘅poster
喱份功課要做足一個月
跟住lunch
又要同灝仔玩
lunch完
下午上4堂Wendy
係4堂呀= =
做左超多嘢
差d找我出去讀MD
跟住班主任節
派完週記同埋講埋少少嘢
甘就放學啦
跟住放學去左踢波
結果我地少打一個情況下
竟然贏11-6
好攰呀
成個禮拜日日都去左踢波
唔打啦
|
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 249 | »
|