|
|
| |
分類: 未分類 |
金日1點幾起左身;0nline,bath;換3.
出大6.同chicken;ut. 我地出到去連花路到超驚,不過好才有chicken(吳伽輝). 哈<3
買左小小野;6點幾番左落黎,番左hm整野.
我要係我隻B未番之前整好條頸巾 -0-ha
番到hm;0nline.8點幾,我n ut係佳景j0in 莉.
再去漁人碼頭j0in鄧賓n豬豬..etc
then入左去打機.我見到有人中戈個大明神.超勁.我次次玩都吾中.超黑仔-,-
11點幾搭車過新馬路,再行過去水坑尾食m記.
食到1點幾去莉hm,玩mj.輸m0ney.坐左3點鍾bk hm.
Miss B;仲有5days番黎lar;
Miss Chanlanmui; 呢幾日你去左邊ah?
我2+好憎一個人;成日都係咁,好心改下佢lar;次次做埋d令人好黑人憎Ger野出黎 -.-(吾好問我戈個係個)

|
| 發表時間:2009-01-27 01:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|