今日屋企人全部返哂大陸-.-
掉底幾百蚊就走左去.
不過講真我都唔想返
自己係屋企病到傻咁滯
發燒發到40度都有咁滯.好難頂
唔知點解得我自己一個果時玩少左game
竟然自發咁去溫書 難得~
夜晚果餐去左龍記叫外賣雙拼
本來想去買壽司,但係轉下口味試下
夜去左補習,係咁同呀琪講我就快病死
2005-12-30 11:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles