スクロールバースクリプト
  
WING with smile:)
wGbabe
暱稱: ˇ  屍 、
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-﹡於內地短暫的時光
-﹡~_~
-﹡my favourite:) Pa...
-﹡虛偽。
-﹡avatar!
MUSIC:)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (57)
好友名單
-﹡鐘-v-`
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 100
今日人氣: 0
累積人氣: 1640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


-﹡動漫a____a! 分類: 未分類

今日去左動漫阿

一開始同灰去

然後行左陣又撞到殤

一齊行55.

勁多人l0r..

行都行吾到-_-

超-_- gameone都無參展無勁舞既.

我為左勁舞先去t__t

然後

我地3個人.

知道鄭尉樂都系今日去

然後去搵佢=.=

搵左勁耐..

..

見到佢..

笑到我-_- ..  佢個樣真系55..

笑到死~.~

然後我地3個都買左支野互打

好痛

佢地話我打人好勁-_- ..

我第1個念頭系

甘phoebe系咩~3~ ?!!

行多陣累到死

聽到GEM唱歌;

我地即刻沖埋去x)

仲有陳柏宇阿~~

爽v0v

然後仲有其他甘喇..

ps, 好少嫁姐-_-v

個位都算正;

幾近個台; `不過側邊xd

睇完,, 真系累到死-,-

不過殤殤 未睇完就走左

佢要去搵返佢班fd;

然後我同灰走左食野

灣仔d m記爆晒-,- sh!t

去左mk食-.-v

不過搭錯車; `>往柴灣

佢條pk.

兩包薯條佢食左兩條就話吾食..

然後我.. 然後我..

食鳩晒-,- 大檸樂..

兩包薯條阿.. 死得人多

食完返歸;

突然記得佢個野系我個袋度=,= ..

可惜已經分左路行-v-

返到屋企8點幾了; 好累

又要拖地掃地-v-






訪客留言 (返回 wGbabe 的日誌)


dream_l0v3 於 2009-08-07 06:57 PM 發表:
多謝妳對我既信任:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甭客氣!
似吾似大陸客AvA
Posted at 2009-08-08 02:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dream_l0v3 於 2009-08-04 04:15 PM 發表:
其實我很溫柔^口^.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我知.
我明.
我懂.
我了解你的溫柔.
Posted at 2009-08-06 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kay1127 於 2009-08-03 05:24 PM 發表:
comm3nt;o)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz.
Posted at 2009-08-06 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]