放左幾日復活假...訓得好正XDXD
呢幾日就冇做過功課>V<...
睇怕...要就黎做..~~~唉...好爆煲機呀...!SHIT++
總知就悶啦....好想放多幾日....
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚
好想見班FRIEND....但吾想番學...FUCK++