嘻嘻..我好耐..都冇打過日記喇..'!!係咪好想睇呢??!']
ok,,ok我E+就打番我金日做過d咩啦!!哈哈
我金日都過得幾ok啦,,都幾開心啦,,嘻嘻..'
金日一上,,就係中文,,超悶..之後個d堂仲悶,,..
眼訓到咩咁..=333='
之前小息啦..!![[威叔叔]]..同[[林子]]係咁係到整我喎..!!
又係咁係到meet我喎..!!>ppp<'
不過超好玩..佢地2個塊面都超好meet牙!! 嘻嘻"]]>\/<'
到左午膳..又係咁玩..妖[[死紙皮]]係咁係到打我喎..頂丫,,]]=0000=''
金日又係到抄英文..頂抄5次..仆丫..抄死左.,.
E+日日都要留到5"30..仆街,,,冇計啦..我太乖..成日走留堂..
我金日打住咁多先..天日左打..嘻嘻..仲有3日..同我熟個d就知咩事!!
Sorry牙,,我11月11日 AnD 18 or 25,,我都唔得閒,,Sorry牙..x1000
p.s,,我覺得你好黑人僧羅..扮撚哂野咁,,我唔想打名牙..我諗你有自知自明嫁可??我地E+個撚個都好僧你牙..
唔該,,你收皮啦..on9 成撚日同仔玩..你個死姣西..收皮啦你..on 9 以為自己好撚令牙..
咁你收得皮啦,,係到溝人條仔..你收皮啦..我係你面前,,我唔串你牙..我好驚你搵人牙"]]!!*
我好驚你搵唔到人..泥打我牙..咁樣,,我好驚嫁,,'我唔想比人話我(哈)你牙,,..!!
知唔知牙!!有番d自知自明啦,,唔該!!`
  |