| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  | |
去教會!]]  |
金日終於可以play電腦喇!!
前幾日傻左(電腦)
金日係我第3次去教會
好好笑喎!!!
去到play[[q拿]]
我做左幾次護士...唔好play
我想試做[[q拿]]ar
play完...天聖經..天完走
我地1齊落去..去到[[+樂]]請eat野..我eat左1絛腸
買完..去左see佢地打波
佢地打打下...叫我地去買水..咁咪買lo
[[ar興]]又跟埋我地泥喎!!!
[[ar興]]同我串咀...唔夠我串..係到話咩"
sorry lo茄姐我錯
佢未講完;我1句講話"我受唔起喎"'!!
佢冇啦啦..好無奈話咩洗唔洗咁串ar"]
[[張佩婷]]話蕃茄串得好..
[[ar興]]好冇奈行我好快...
之後...我同[[張佩婷]].[[牛丸]]去乘車番屋企lu!
e+同張秋好番...
happy!!
金日係教會..色左好多人...同左好多人傾計
做左fd
  |
打完既時間]]|\\|︰ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|