|
團契" |
| 2006 年 11 月 11 日 星期六 | ![]() |
為何每天也要跟軒吵架?!!" 一早醒了...聽了一陣歌" 跟恆,,軒,,妹,,齊,,朗,,細姨,,媽,,婆,,公去了明星飲茶" 之後飛番去太和等安..番學校" 一到行一到聽歌,,正!!XDD 有好多識ge人呢..e.g. 余余,,老公,,軒X2,,霖,,黎伯,,仆街,,豪哥,,駿,,威,, 哥x2,,JOEY,,仁,,MI,,驊,,丹婷姐,,宛,,銘,,陽... 悶到嘔,,係到聽一名令仔唱歌" 佢唱中文歌好正呀!!哈哈XDD 完了就跟安,,老公,,余,,丹婷姐她們在學校談天" 彤來了...走人"去了大中行下" 彤的爸爸又送我&安回家了...謝" 回家玩電腦..SMS" 唉..每天都對你那麼冷淡,,對不起=.=" 淡了就算吧!!不想提了...8"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 383 | » |