努力!!XD
溫書...加油!!>.<"
又跟軒鬧交了...唉= ="
今晚要去婆家吃飯呢!!
兩天的假期又完了..測驗啦!!
測完驗跟2D班友去唱K&旅行了...期待哇=]XD
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 383 | »
我的FDS子.."