|
唉,,聽日唔好打風丫=[ |
| 2006 年 8 月 9 日 星期三 | ![]() |
今日...悶到嘔泡XD" 琴晚成3點先訓,,點知7點幾起左身,,唉]]*好眼訓... 都係死軒衰,,哈哈,,老屈佢...佢巧CUTE丫" 10點幾玩電腦,,同仁仁,,老鳳,,牙芝MSN...傾計 之後軒打黎,,遲左wo牙生=.="呵呵 同佢傾計,,之後佢又係咁打黎,,聽到田田把聲丫 牙哥X2講野都好得意丫,,係咁係到串軒!!HEHE=]抵死..:: 之後老鳳黎左,,佢炒飯比我食,,好鬼SWEET丫[[GE雙反]]嘔=.= 我同軒係到傾計,,老鳳就玩電腦... 之後去我間ROOM開冷氣,,好cool丫>3<傾計... 牙爸番左黎,,老鳳就閃人.. 之後我就玩電腦,,訓教..=.=" 之後陶陶打黎,,2隻死野又係到...比人串,,哼!! 費事同你講牙,,哼=[聽日唔好去囉... 唉,,聽日出去玩,,但係又落雨wo...=[唔開心丫!!!!!!!!!! 我後日番大陸啦,,我番完又到軒番...之後陶陶又唔得閒" 得番聽日炸...我唔制丫!!!求下你唔好打風,,又唔好大雨啦..=[ 今日F.5放榜...表姐差2分炸,,咁都唔得=[間學校冇端端提高左要求嫁!! 唉,,好慘牙佢,,明明BAND2變左BAND333333!!!唉唉唉=[ 唉,,傾完電話玩電腦...悶悶悶~~ 打日記,,係咁多=[ 討厭..2D" 如何面對她呢..* 唉]]_ 聽日你地一定要出黎牙!!!>3< {軒,,田,,仁,,陶,,鳳...} 唉,,冇心情啦...金句:{希望聽日會好天啦} 希望在明天丫嘛,,哇xd" 88,,訓教教LU~~>(00)<
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 383 | » |