write member forum login logout

唉,,聽日唔好打風丫=[

2006 年 8 月 9 日  星期三 雨天

今日...悶到嘔泡XD"

琴晚成3點先訓,,點知7點幾起左身,,唉]]*好眼訓...

都係死軒衰,,哈哈,,老屈佢...佢巧CUTE丫"

10點幾玩電腦,,同仁仁,,老鳳,,牙芝MSN...傾計

之後軒打黎,,遲左wo牙生=.="呵呵

同佢傾計,,之後佢又係咁打黎,,聽到田田把聲丫

牙哥X2講野都好得意丫,,係咁係到串軒!!HEHE=]抵死..::

之後老鳳黎左,,佢炒飯比我食,,好鬼SWEET丫[[GE雙反]]嘔=.=

我同軒係到傾計,,老鳳就玩電腦...

之後去我間ROOM開冷氣,,好cool丫>3<傾計...

牙爸番左黎,,老鳳就閃人..

之後我就玩電腦,,訓教..=.="

之後陶陶打黎,,2隻死野又係到...比人串,,哼!!

費事同你講牙,,哼=[聽日唔好去囉...

唉,,聽日出去玩,,但係又落雨wo...=[唔開心丫!!!!!!!!!!

我後日番大陸啦,,我番完又到軒番...之後陶陶又唔得閒"

得番聽日炸...我唔制丫!!!求下你唔好打風,,又唔好大雨啦..=[

今日F.5放榜...表姐差2分炸,,咁都唔得=[間學校冇端端提高左要求嫁!!

唉,,好慘牙佢,,明明BAND2變左BAND333333!!!唉唉唉=[

唉,,傾完電話玩電腦...悶悶悶~~

打日記,,係咁多=[  討厭..2D"  如何面對她呢..* 唉]]_

聽日你地一定要出黎牙!!!>3<  {軒,,田,,仁,,陶,,鳳...}

唉,,冇心情啦...金句:{希望聽日會好天啦}  希望在明天丫嘛,,哇xd"

88,,訓教教LU~~>(00)<

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930