|
好 想 睡..-333- |
| 2007 年 4 月 20 日 星期五 | ![]() |
週會"差點兒睡著了/口\ E"攰到聽不到書..完全專心不到 ! 小息" 長 臂 猿 ! Yo! ! ! XDD C"文化自學比賽..差1分../口\ 勁唔倨珠姐佢地..仲要差D累到我地班扣分..可惡 ! \ _ / MX2"食野..睡..做HW..改Test"就是這樣.. lunch"寶湖wif安*彤"很早回了校..勁 !^^ IHX2"Test ,, 交白卷 〞 勁嘛? = =" 放學"交IH..終於完成黃河了.. 值得慶祝 @@! 很早便走wif安*Yu*彤*慧*Yan..今天真的很難得啊 ! 食野..肥死我了..食那麼多-33333333-飽飽的.. 回家玩電腦..看電視..睡..今天真的很攰/口\ 我 不 想 再 這 樣 呀 .. 你 明 唔 明 呀 ?! 我不想跟你吵架的..對不起- -” 現在已是1:45 ,, 晚安了Zzz..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 383 | » |