''同學下次換番條長褲'' 潮你...
上通識ge miss (唔鬼記得佢咩名)超克人憎囉..
扮曬野咁..''以後每句問題要答50字''
上堂冇人采你...哈哈!
''對於香港政治法律有咩睇法?'' 講完冇人應... ''搞錯呀你地..2A班竟然冇人識?'' 我地唔係唔識呀...冇人答你姐....
係你1開始用咁ge態度對我地...你要玩呀ma..
ok! Fine!我就同你玩...你覺得我地冇人識..睇小我地?我就話比你聽我地識!
我即刻舉手..
條友話''要我鬧你地先會答?''
你老闆呀~你算點先...
妖你..
落左堂仲要講多次..''同學下次換番條長褲''
知道喇....呀婆.... |