唉,今日又成班留堂, 本來走得嫁啦, 無啦啦話音樂堂得兩分要留堂, 咁大個總計咩分呀, 好鬼煩呀。 放左學之後, 我同啲fd放學, 見到有個細佬去有草既地方小便, 小完佢居然拎住條野行, 比人見到哂, 念番都好笑。
今日去左錦英苑同fd剪頭髮, 唔係我剪呀, 仲念住一起身玩電腦, 點知一開電腦佢就叫我去同佢剪頭髮, 一開就冇得玩= =。
今日又比個中文老師番我地成班堂, 嘩,我地有成30個人冇做中文功課, 一開頭佢叫我地抄30次書, 之後佢覺得太多就叫我地抄15次, 都唔知佢係唔係痴痴地, 抄咁多次有鬼用咩。
今日唔想打Blog, 好攰, 嘻嘻。
今日差唔多1 點先起身, 一起身好鬼肚餓, 我明明7點幾醒左, 不過見到咁早, 就訓番, 點知一起身差唔多1點, 都唔知冇食野我又會有大便。