| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 9 日 星期二  |
| ★`2010-11-09 |
分類: 未分類 |
唉-_-;
有史以黎考得最差既一次;
數學簡直不於置評;
勁想死好冇-_-;
成績算有好有唔好既-0-
其他;勉強接受到咁啦;
增潤班70%去硬;
我如果去左.我下次實唔會同您見面囉;
增潤班食蕉啦t3t;
您唔洗諗我以後會同您見;拜拜您條尾啦;D
練波-_-;唉.好似完全聽唔到佢講野.
有比m!ss讚;有比m!ss鬧.
下次下次;我實搵到解決方法架;-v-;
ps.好似世界變得不同;
by:LMw
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2010-11-09 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 6 日 星期六  |
| ★`2010-11-06 |
分類: 未分類 |
今日番去練手球-_-;
竟然練到嘔囉;勁樣衰xp;
明明想行去toilet嘔架ma.
點知行唔夠快.就嘔左.
仲要嘔完踎左起度;
但氣唔順.無力企咁款;
連眼淚都流埋丫t3t
好彩lily黎幫我咋;唔係靈魂去左邊都唔知-0-;
之後抖左勁耐時間;個胃都漲緊-0-;
之後無野先去練;
唉.射足成日都入唔入一球囉;/3\
下次下次.我一定會射入架a_a.
見到見到好多以前我見唔到既野;
雖然唔完美;但至少已經比人好;
以前只係見到好既;而見唔到衰;
只要肯付出;一定會有結果;
無論係多定少
肯付出一定唔會後悔;
今次唔得既野;
我下次一定會做到好完美.
ps.那一刻;世界變大了.
by:LMw
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2010-11-06 10:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 4 日 星期四  |
| ★`2010-11-04 |
分類: 未分類 |
囧;今日6點8起身囉-_-;
去到KF都未7:30 xd.
超好笑囉xp;
站站起度等人;
第一站丫T!nGG去買票;
我地唔知xp;
上左車a_a;
之後到左下一站;
等到家家姐同丫妹之後;
到肥波去搵丫雞;
唔記得左佢;
再下一站又等過xp;
去到碼頭先8點2-,-
勁早囉;勁想訓覺w0r又-_-;
搭船好正a_a;
去到南丫島仲要行完先到沙灘;
丫yan D壽司勁好味;多謝晒xddd
囧.好黑仔囉;比碼頭頭;整到隻眼-,-
去到南丫島;仲衰.撞落裸樹度;頂.
玩得勁悶;無乜野玩-_-.
都唔知做乜好;
起度玩沙xp;
唉/3\好蠢囉我;
唔知係樹根.去左整斷人地;t3t.
樹樹樹;對唔住;下次唔會;D
走個時起KF hea @_@;
囧.出去;又撞中玻璃門囉-,-;
今天不宜出門;
ps.感覺到快樂;就應該滿足;
by:LMw
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2010-11-04 11:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
| ★`2010-10-28 |
分類: 未分類 |
好忙好忙-_-;
其實唔氾練波都好開心;
可以抖下-v-;
上上堂bio.起到整豬潤;
勁臭丫/0\
囧.
今日拎超多書番屋囉;超累.軟晒-_-;
今次一定要考好個試丫我t0t;
ps.幸福就好了.
by:LMw
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2010-10-28 09:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
| ★`2010-10-21 |
分類: 未分類 |
每日都練波;練波.體能;
好累;除左練波.仲要test.
琴日中文.今日又grammer,bio.M1.聽日又maths.
星期1 又reading test;
咩事姐架下;每日test test;
我專心聽每一堂既書已經好辛苦.
我丫;我由出細到依家;
都未試過有一年咁比心機讀書囉;
壓力真係好多;發生左好多野.
自己打波又好差;好無用.
讀書差.運動差.無樣得/3\
但我每次真係好想好想做得更加好.
忍左好耐.個幾日真係覺自己好扮野;
好似扮笑咁;明明就無人睬我.
好多謝家家姐比個機會我喊出黎.
真係舒服左.
目標一;讀好書.
目標二:練好波.
目標三;要對自己有信心;
目標四:每樣野都要全力去做.
目標五:自己好好控制D時間.
目標六:陸運會要盡全力.
ps.原來笑一笑;也可以掩飾內心的煩惱;
by:LMw
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2010-10-21 08:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 65 | »
|