| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
★`6A友仔  |
分類: 未分類 |
今日我玩笛子班啦,,
勁好笑呀,,
個阿sir笑死我地,,
之後番左home換完衫,,,
玩左陣computer ,,,
之後番左小學,,,
好全一校友6A班去呀,,kaka
番到小學勁玩,,,
又起度睇相,,,
某兩個男仔講酊D野笑死我地,,,
玩到笑死,,,,
我笑左成日,,,,
之後去左某個地方玩,,,
跟住又起度講野,,
又笑死我地,,,
番到home,,,
岩岩好6:00前番到,,
今日係起我灰左咁多,,,
最最最開心ge 1日呀
亦係我ge大日子,,,
成日都開心爆,,,
勁happy呀
全一校友6A班,,
你地永遠係最好,,,NO.1
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2007-09-29 11:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| ★`這個中秋一點也不快樂.. |
分類: 未分類 |
今日訓到10:00先起身,,,
中午走去行山...
唉..之後發生左件事...
祝麥麗生日快樂,,,
祝大家中秋節快樂,,,
對我黎講,,這個中秋一點也不快樂,,
我依家好灰,,
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2007-09-25 10:37 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| ★`......... |
分類: 未分類 |
嗯,,今日都算唔錯GE,,,
朝早番學校又打排波,,,
ENGLISH SPEAKING DAY-口-
話唔比講中文,,,
我地狂講,,哈哈
同老師講野,,拎左個貼紙- -
放學睇人打波,,,
順便等阿哥放,,,
TOMORROW要社員大會,,藍社-V-
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2007-09-19 09:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| ★`2007-09-11 |
分類: 未分類 |
點解又係咁架...
琴日又係咁,,
今日又係...
開頭好開心...
知後又變左好唔開心....
唉...
好灰呀!!
★`雨過天晴的天空 是最美的一個白晝
|
| 發表時間:2007-09-11 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 65 | »
|