|
|

2006 年 11 月 12 日 星期日  |
| *[換鏡鏡// |
今朝8點幾起身..
9點半要番主日崇拜//^0^
吾之點解每次都好期待..
跟住右系禱告..唱歌..瘋狂..
完左之後番屋企..12:00
12:30要去TM到打羽毛球//
姨丈車我去...旦系仲未食LUNCH..
啦啦臨食...
去到浪琴軒既會所..就打啦..
果個呂曉X都喪喪地既..
系甘笑..右攞我D波..好熟牙!?-00-
4點幾番到YL..跟住媽咪同我
睇眼鏡..右眼深左好多哦>3333<
以前L:225 R:200 E+ L:225 R:275
痴痴地>//////////<
點住右去食野...之後媽咪嗲D去聽
Concert..淨番我1個系屋企(仲有工人XD)
聽日要MATH TEST牙!!本書留左系
SCH..死得><
|
| 刊登時間︰2006-11-12 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|