今日朝早冇咩搞..又係訓唔到...仲要6點起左身訓唔返= =
都唔知自己個身體做咩...連放假都係咁..再咁落去..唔知會點..
今日陪左fd去買nds,呆晒.....依加有水貨既-0-,好彩...隻色係行貨冇既..還好,
但..行貨依加要$1150,聽到我呆晒..我幾個月前買都係$970..都係行..真係估唔到,價錢會升既= =
同佢雙打炸彈人..勁..第一次玩到8個人一齊玩= =亂到7彩-0-...成日冇啦啦死左...只係成日聽到d炸彈聲...
今日先知..玩炸彈人有盾牌架= =(仲可以頂住前面,呆晒= =)依加d炸彈人真係勁...咩都齊囉
我要..快d.......一樣野... |