| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 9 日 星期日  | |
| 早起的一天 |
今日9點幾就起左身啦
比個衰仔嘈醒左~佢唔記得今日洗唔洗返工
打黎問我~真可惡
之後我又訓唔返啦~日日都訓得果幾個鐘
一日最衰都係佢\./
咁我就玩下電腦啦睇左一陣卡通婷婷就起身打比我啦
傾左一陣我就去沖涼整野啦整完出門口
我就打返比佢啦傾到最後我唔小心整到佢唔開心ar
一日最衰都係自己係到講笑玩出火~~~有時我都覺得自己有時講野有少少過火
係時候改下啦~~不過盡量啦呵呵呵
係工作之前係倉見都亞貞同佢一齊換3啦
一路換一路同佢講野
但好好笑ar佢只係我問佢咩佢答我咩
好似問答比賽咁哈哈哈
係工作之前打左比亞詩啦問佢幾點黎見到
問完就開工啦~一入到佢得果2個人- -
今日星期日得果2個人想玩死人咩
1點到2點係咁做單冇停過魚都冇開ar
好慘/.\到左2點啦多左2個返工
都係唔夠人因為早返果2個要去食飯
又係做單其他野一點都冇整過
好在我一返到工司就打左比個衰仔返工
佢2點半就返左啦辛苦你啦
4個人都唔夠架啦
但都好過冇啦最少有一個人開料
到左3點半到我就食飯啦
我就同經理講左低今日我有個fd黎見工就走左啦
我食食下野亞詩就打比我話請左佢啦人工同我一樣
7千蚊ar星期2返工~
食完野同個同事傾左一陣啦開工啦
今日到左6點都未開哂d料ar= =
到左7點師傅返到啦佢起火啦- -
但我冇事哈哈~~
到左9點啦休息啦so good可以休息下啦
我就去倉坐下啦又見到亞貞
佢返工ar咁又同佢傾左一陣啦
想出去開工果時同亞kit玩左陣就工作啦
到左11點得返4個人= =d人放左工
累死我啦到左12點半我就閃人啦哈哈
點知輝仔打比我
叫我去搵佢本來都唔去架啦
但佢話有d好重要野比我睇
我一去到佢就拿部psp出黎話破左我記錄= =
佢真係好鬼無聊架~我就好鬼無奈.................
咁我就等佢一齊返屋企啦
我打左差唔多一個鐘psp佢地先走- -
仲要係走去7仔買酒係街飲..........
咁我就去左食雪條食啦~~唉浪費我d錢
返屋企啦坐的士ar好在唔洗我錢ja
仲有6蚊拿哈哈
返到屋企我第一時間就打比婷婷啦
傾到佢眼訓就冇傾啦
咁我就去沖涼啦
仲有十幾個鐘就可以見到佢啦哈哈
時間怏d過就好啦~~
|
| 刊登時間︰2006-04-10 04:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | » | |