└ 瘋 狂 日 記 ┘

∼ 留 著 以 後 的 每 一 天 ∼

 
 
wai0505

暱稱: ├ 偉 仔 ●
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

早起的一天
好累的一天
開心又有少少累的一天
返工的一天
今日有錢啦~


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天
早起的一天

今日9點幾就起左身啦

比個衰仔嘈醒左~佢唔記得今日洗唔洗返工

打黎問我~真可惡

之後我又訓唔返啦~日日都訓得果幾個鐘

一日最衰都係佢\./

咁我就玩下電腦啦睇左一陣卡通婷婷就起身打比我啦

傾左一陣我就去沖涼整野啦整完出門口

我就打返比佢啦傾到最後我唔小心整到佢唔開心ar

一日最衰都係自己係到講笑玩出火~~~有時我都覺得自己有時講野有少少過火

係時候改下啦~~不過盡量啦呵呵呵

係工作之前係倉見都亞貞同佢一齊換3啦

一路換一路同佢講野

但好好笑ar佢只係我問佢咩佢答我咩

好似問答比賽咁哈哈哈

係工作之前打左比亞詩啦問佢幾點黎見到

問完就開工啦~一入到佢得果2個人- -

今日星期日得果2個人想玩死人咩

1點到2點係咁做單冇停過魚都冇開ar

好慘/.\到左2點啦多左2個返工

都係唔夠人因為早返果2個要去食飯

又係做單其他野一點都冇整過

好在我一返到工司就打左比個衰仔返工

佢2點半就返左啦辛苦你啦

4個人都唔夠架啦

但都好過冇啦最少有一個人開料

到左3點半到我就食飯啦

我就同經理講左低今日我有個fd黎見工就走左啦

我食食下野亞詩就打比我話請左佢啦人工同我一樣

7千蚊ar星期2返工~

食完野同個同事傾左一陣啦開工啦

今日到左6點都未開哂d料ar= =

到左7點師傅返到啦佢起火啦- -

但我冇事哈哈~~

到左9點啦休息啦so good可以休息下啦

我就去倉坐下啦又見到亞貞

佢返工ar咁又同佢傾左一陣啦

想出去開工果時同亞kit玩左陣就工作啦

到左11點得返4個人= =d人放左工

累死我啦到左12點半我就閃人啦哈哈

點知輝仔打比我

叫我去搵佢本來都唔去架啦

但佢話有d好重要野比我睇

我一去到佢就拿部psp出黎話破左我記錄= =

佢真係好鬼無聊架~我就好鬼無奈.................

咁我就等佢一齊返屋企啦

我打左差唔多一個鐘psp佢地先走- -

仲要係走去7仔買酒係街飲..........

咁我就去左食雪條食啦~~唉浪費我d錢

返屋企啦坐的士ar好在唔洗我錢ja

仲有6蚊拿哈哈

返到屋企我第一時間就打比婷婷啦

傾到佢眼訓就冇傾啦

咁我就去沖涼啦

仲有十幾個鐘就可以見到佢啦哈哈

時間怏d過就好啦~~

刊登時間︰2006-04-10 04:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]