咁耐無見,竟然會系呢個環境下遇番妳,
唔知係有緣定係個天想比個示意我?
2年半la.我地2年半冇正式見過面,我要從其他人口先
知道妳ge近況:(
見到妳而家咁幸福,我都好開心(真心話)
我搵番妳無咩企圖ga!!只係想同妳做番普通朋友...
老實講,我對我地ge分手原因一直耿耿於懷,
可能因為咁,我到而家都仲未放得低妳...
唔知我ge出現,有無嚇親妳??
妳仍然好似以前咁古靈精怪ma?=]
妳出事呢後期間,一定好down,成日哭是ma?
我無忘記任何關於妳ge野,
雖然...分手時有o的憎妳,憎妳對我,對自己無信心!
但當我聯絡唔到妳o個刻開始,
我身邊發生所有野,每一件物件都諗起妳,
畢竟.我同妳之間,有太多回憶...
唔知妳呢2年半入面發生過o的咩事呢?有咩特別開心/唔開心?
我都係咁la,同以前差唔多.
我地分手致命原因:女性朋友數量同以前都係一樣,有增無減...
我諗...而家ge我對妳黎講只係一個陌生人,可能
連普通朋友都唔係,所以我咁講,妳唔會再好似以前咁唔開心,嬲.係ma?=]
咁妳呢?妳男朋友對妳應該唔錯la!有無我一半先?=]
希望佢會比到幸福妳,唔會令妳受傷害...
真係好想可以同妳可以keep住朋友關系,我唔想妳再好似人間蒸發咁
做朋友,低線可以知道妳ge近況!ok?
|