|
呵呵`琴日終於去左染髮啦>\/<
幾滿意個頭=]
整完同羅教4圍行 影貼
食完B仔涼粉10:00幾 搭車走
去到天耀附近
老公B咁岩打黎問我搵唔搵佢
落車去公園搵老公B=]
佢成班兄弟係度*0*
不過我地坐開左=]
坐到12:00幾老公B送我搭車
出左去12個鐘 累死人啦=00=
哈哈..佢俾我張黑超相迷住左=\/=
今朝12:51-1:35就打左2次黎=0=
就係咁我12:51就醒左=3=
起身 煮野食 玩電腦 MSN
哈哈..尼次我應該係被愛果個=3=
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|