啊偉

            [email protected]

 

wai08
暱稱: 啊偉
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
VAN仔生日
2008-06-14
2008-06-05
2008-05-23
2008-05-17
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 122
今日人氣: 2
累積人氣: 6257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


2008-03-01 分類: 未分類

 2008.3月1日..星期6..咁快又一個星期LA..今日好早就起左身LA..7點30就出左門口LA..

8點3就返到學校LA,,今日返學GE時間過得好快.因為返學D啊SIR唔係講書GE..上堂同埋我地一齊玩..

D啊SIR成個大細路咁..係到同我地講埋D 18+笑話真係比佢玩死.一D啊SIR係到講18+笑話.

一d啊SIR係到比我地睇佢D相,真係就快比D啊SIR玩死嫁LA..放學GE時候個啊SIR話今日要去練波..

我問佢幾點去.佢話4點到..我問佢有咩人去..佢話佢今日唔去.跟住我話你唔去又叫我地去.佢同我講話你要幫佢地練波,

因為你係隊長咁同我講,,佢自己唔去又叫我地去.比佢激死.4點去到同佢地練波..練到5點半就走LA..

同個FD返屋企個時林住去買D野LA..身上又冇錢WO.未林住去中國銀行戈D提款機到攞300$出黎LA..

唔知點解冇LALA食左我張卡..錢都冇得攞,星期1又要叫我老母去開返張卡.超黑仔!跟住返到屋企個FD打黎話今晚唱k.

但是我都同佢講話我唔去LA.因為今日練完波好攰..所以今晚都係唔出去街LA..好耐都未試過星期6唔出街LA...

但是唔出街真係有D悶..冇所胃LA..悶一日又唔會死GE==]XD






訪客留言 (返回 wai08 的日誌)


bebe 於 2008-03-02 06:34 PM 發表:
我琴晚就係唱k wing屎左-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係掛....
Posted at 2008-03-02 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



___*Mko 於 2008-03-02 05:41 PM 發表:
cm for you!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



___*Mko 於 2008-03-02 05:40 PM 發表:
cm for you!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ,.,
Posted at 2008-03-02 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siiin 於 2008-03-01 11:10 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ..
 
Posted at 2008-03-02 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Y!nG 於 2008-03-01 11:02 PM 發表:
*v* 你日日都悶架na' 嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我話星期6 AR,,豬
 
Posted at 2008-03-02 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]