2008.3月1日..星期6..咁快又一個星期LA..今日好早就起左身LA..7點30就出左門口LA..
8點3就返到學校LA,,今日返學GE時間過得好快.因為返學D啊SIR唔係講書GE..上堂同埋我地一齊玩..
D啊SIR成個大細路咁..係到同我地講埋D 18+笑話真係比佢玩死.一D啊SIR係到講18+笑話.
一d啊SIR係到比我地睇佢D相,真係就快比D啊SIR玩死嫁LA..放學GE時候個啊SIR話今日要去練波..
我問佢幾點去.佢話4點到..我問佢有咩人去..佢話佢今日唔去.跟住我話你唔去又叫我地去.佢同我講話你要幫佢地練波,
因為你係隊長咁同我講,,佢自己唔去又叫我地去.比佢激死.4點去到同佢地練波..練到5點半就走LA..
同個FD返屋企個時林住去買D野LA..身上又冇錢WO.未林住去中國銀行戈D提款機到攞300$出黎LA..
唔知點解冇LALA食左我張卡..錢都冇得攞,星期1又要叫我老母去開返張卡.超黑仔!跟住返到屋企個FD打黎話今晚唱k.
但是我都同佢講話我唔去LA.因為今日練完波好攰..所以今晚都係唔出去街LA..好耐都未試過星期6唔出街LA...
但是唔出街真係有D悶..冇所胃LA..悶一日又唔會死GE==]XD
|