2008年3月8日.星期6..病左2日la..真係好辛苦...又頭暈..個喉嚨又痛..都唔知幾時先好返...
今日返學個時唔知點解唔想食野咁.但是唔食野又唔得.所以叫左個fd幫我買早餐,個死仔一上到車叫我比返$佢..
但是冇所胃la.我叫佢買嫁ma..一定會比返$佢ge..今日返到去第1堂就係上數學堂..個D唔知咩數黎嫁..
聽黎聽去都係唔知講緊咩.真係好難ar..都唔知邊條有發明數學嫁..xd=]今日上左3堂之後...要聽講座,.,
叫左學校戈個校醫同我地講..聽完之後就放學la..返到屋企我老母叫我去飲茶..去到都唔知食d咩好..
我食左小小野就走左la..去左睇醫.個醫生話我做咩今年成日病..我都唔知點答佢好..xd..因為我都唔知點解..
睇完醫生就返左屋企食藥,食完藥就訓教..訓到7點起左身..今日唔出街la..等好返先出..
如果唔係搞到我病得越黎越嚴重ar..xd
|