| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 2008-05-07 |
分類: 未分類 |
2008年5月7日,星期三....
今日冇人叫我起身,搞到我7點11先起身..
起左身沖左個涼洗埋個頭,8點20先出門口,
跟住去左買早餐食,然後坐的士返學.
如果坐巴士有排都返唔到我AR..
因為今日第一堂測英文,,所以先坐的士返學,,
返到學9點,岩岩好上堂,,個啊SIR同我地傾畢業戈D野,,
傾傾下傾左4個字,得返4個字測英文,,
好采份卷唔係好多,,但是我都係唔識.
因為琴日冇溫過,,我估都有50分ge,,
今日又有歷史堂,唔知點解一聽歷史就好想訓嫁LA..
可能對歷史冇興趣LA..
今日上課外活動冇上到,上去左課室同D FD吹水,,
吹水吹到放學,,林放學個時個副校長過黎課室到收書,
好釆個FD過黎同我講,話佢收左我D書..
跟住就落去同佢講話我都未走做咩收左我D書AR,,
跟住佢就比返我LA..本來林住放係櫃捅嫁MA,,
但是比佢知道左.跟住將d書放左係社工室到.,,
|
網主回覆
THZ你WO.
Posted at 2008-05-16 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ....... Posted at 2008-05-16 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LOUISE 於 2008-05-07 09:08 PM 發表:
50分都好叻GA 啦 OHOH
|
網主回覆
唔係掛....... Posted at 2008-05-07 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MON' 於 2008-05-07 08:43 PM 發表:
冇溫過.. 都有. 50分".. 利害 -v="
|
網主回覆
有D識AR MA,.,
Posted at 2008-05-07 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Mizna 於 2008-05-07 07:44 PM 發表:
cm..-V-'
|
網主回覆
THZ,,,,,, Posted at 2008-05-07 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ICEBOX 於 2008-05-07 07:36 PM 發表:
@0@"! 比個cm你’!
|
網主回覆
THZ,,,,, Posted at 2008-05-07 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YOYO 於 2008-05-07 07:34 PM 發表:
你唔乖la..>v -*書都唔拎..hehe
|
網主回覆
多AR MA... Posted at 2008-05-07 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sio 於 2008-05-07 07:21 PM 發表:
HAHA!坐的士禁有$$ge???
|
網主回覆
冇巴士坐AR,,, Posted at 2008-05-07 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ豬,,,, Posted at 2008-05-07 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|