今日係大假既第5日喇!時間過得好快呀=v="
仲有3日要返工了~~好想快d到果日*因為放假都好悶
訓到成11點幾先起身*跟住同老豆落左樓下食野.
then個傻妹跟左我去拎身份證(智能呀=0=)
then bk hm整呢個日記^^
夜少少去佢個生日party 妹又大一歲了