今日,唉都算幾好天既咁我都冇乜野做我都瞓到成1點先起身唉唔好講啦,起身之後我入廚房睇下有咩食,原黎就係阿媽過日煮既野食我叮左一陣就食得啦,不過d野都幾好食wo,真係食到我條'莉'都識轉灣呀,食完之後我就順便睇番以前自己d私人珍藏啦,睇完之後冇幾耐我就唔睇入房開電腦玩野,之後又同下人玩下msn啦,之後直到五點幾,我本來都想去踏下單車既.但我睇落都係唔好所以終於都係冇去到呀,之後係衣道講可以話係我成日都係屋企成日都冇落過街呀,好快又到左夜晚--我成九點幾先食飯都幾好y反正我都唔肚餓啦,食完之後我又睇左一下電視本來我都唔想睇諗住返房玩電腦時我睇到楊千嬅係過套戲到好攪野所以我咪睇落去lo,好啦睇睇下唔驚唔覺已經睇哂啦哈哈,之後我入房又玩左一陣msn之後再食下宵夜再抖一陣就上床瞓覺啦-----早抖!! ---
|