BODY{cursor: ;}
aR~wai's 生活日記
世上最遙遠的距離,不是生和死的距離,不是天各一方,而是我站在你面前,你卻不知道我愛你!!!!
wai330
暱稱: aR~wai330
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
Take a break!!!=]=]
生日超正XD
香港亞洲國際手鈴音樂...
正...
終於有番d開心野喇^^
文章分類
全部 (22)
中學ge生活...... (5)
未分類 (17)
每月文章
網站連結
My Xanga
My Yahoo's blog
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 1182
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


唔公平囉!!! 忿怒 分類: 中學ge生活......

 

我覺得好唔公平囉!!!!'

明明下個禮拜一係計分日, 學生唔洗番加麻!!!

點知學校又搞個屏山匯報出黎,

搞到我地f.1要番去做屏山!!!

唉.....好慘呀....

唔制呀!!!d 高form又唔洗番,

我地就要!!!!!

禮拜二就仲慘,

禮拜二係輪到我地1d同1b打班際藍球...

我地女仔根本就輸梗,

因為人地b班六個都係藍球隊,

我地, 淨係得亞林宛同盧詠瑜係藍球隊

唔洗挽啦!!!!

跟住27又叫我同奶粉都打班際,

但係我覺得根本我地唔會嬴,

況且我唔識打, 我又唔係練開藍球果d,

我驚我到時犯規, 我而加係規則都唔知,

點打呀??我到時真係唔想出醜,

我唔係講話班輸而出醜, 而係我自己累到自己班,

就算23同27唔介意我, 我都唔好意思啦!!!!

我真係好唔想打呀!!!!>.<"

紅姨佢地三個又唔出班際,

佢地打藍球又勁, 而且佢地又高!!!!

我覺得根本就真係冇得打!!!!

好煩呀!!!!我決定我只會練好排球,

雖然學校冇排球隊, 但係我都會努力喺排球上,

可能係因為我之前小學係排球隊,

所以like排球掛!!!!

加油呀!!!!我一定打好排球呀..........(大叫ing....)

發表時間:2009-03-15 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


考完試喇!!!! 開心 分類: 未分類

haha..........終於考完試喇!!!!

但係唔知點解我今次冇咗以前小學考完試果份超high ge 心情囉!!!

仲好擔心 is 會衰咗, 因為d英文真係好難呀.....>.<"

希望順利啦!!!!!!

大家點過今日呢???去街??喺屋企???

我今日就好開心呀!!!!

首先諗住落一落tw先ge, 點知諗諗下,

我又想快d出去, 因為約咗人,

所以咪去咗kf , 再轉地鐵出旺角囉!!!

我今日買咗件衫, 俾你地睇睇

點呀???ok 唔ok呀??

因為裹面黑色果件同出面白危果件係分開ge, 所以我拼唔好!!!

今日仲買咗.....唉.....都係唔講喇!!!!

好累呀!!!!我今日由旺中行到花園街(行哂成條)

再想去找雅蘭, 但係我地去到太子都找唔到,

咁算啦!!!!!!我已經好累喇!!!!

所以我喺四點半就番到黎喇,

因為5點要去學琴!!!!

發表時間:2009-03-13 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Britney Spears


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌