|
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
唔公平囉!!!  |
分類: 中學ge生活...... |
我覺得好唔公平囉!!!!'
明明下個禮拜一係計分日, 學生唔洗番加麻!!!
點知學校又搞個屏山匯報出黎,
搞到我地f.1要番去做屏山!!!
唉.....好慘呀....
唔制呀!!!d 高form又唔洗番,
我地就要!!!!!
禮拜二就仲慘,
禮拜二係輪到我地1d同1b打班際藍球...
我地女仔根本就輸梗,
因為人地b班六個都係藍球隊,
我地, 淨係得亞林宛同盧詠瑜係藍球隊
唔洗挽啦!!!!
跟住27又叫我同奶粉都打班際,
但係我覺得根本我地唔會嬴,
況且我唔識打, 我又唔係練開藍球果d,
我驚我到時犯規, 我而加係規則都唔知,
點打呀??我到時真係唔想出醜,
我唔係講話班輸而出醜, 而係我自己累到自己班,
就算23同27唔介意我, 我都唔好意思啦!!!!
我真係好唔想打呀!!!!>.<"
紅姨佢地三個又唔出班際,
佢地打藍球又勁, 而且佢地又高!!!!
我覺得根本就真係冇得打!!!!
好煩呀!!!!我決定我只會練好排球,
雖然學校冇排球隊, 但係我都會努力喺排球上,
可能係因為我之前小學係排球隊,
所以like排球掛!!!!
加油呀!!!!我一定打好排球呀..........(大叫ing....)
|
| 發表時間:2009-03-15 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
考完試喇!!!!  |
分類: 未分類 |
haha..........終於考完試喇!!!!
但係唔知點解我今次冇咗以前小學考完試果份超high ge 心情囉!!!
仲好擔心 is 會衰咗, 因為d英文真係好難呀.....>.<"
希望順利啦!!!!!!
大家點過今日呢???去街??喺屋企???
我今日就好開心呀!!!!
首先諗住落一落tw先ge, 點知諗諗下,
我又想快d出去, 因為約咗人,
所以咪去咗kf , 再轉地鐵出旺角囉!!!
我今日買咗件衫, 俾你地睇睇

點呀???ok 唔ok呀??
因為裹面黑色果件同出面白危果件係分開ge, 所以我拼唔好!!!
今日仲買咗.....唉.....都係唔講喇!!!!
好累呀!!!!我今日由旺中行到花園街(行哂成條)
再想去找雅蘭, 但係我地去到太子都找唔到,
咁算啦!!!!!!我已經好累喇!!!!
所以我喺四點半就番到黎喇,
因為5點要去學琴!!!! |
| 發表時間:2009-03-13 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|