2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| ... | 分類: 未分類 | 膝頭嚴重受傷...
可能幾個星期都打唔到波...
病死....
| |
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| ... | 分類: 未分類 | 琴日練波..
跑完樓梯..
成個人好累...
不過仲有力打波...
今日番到學校..
小息打左陣波就抽筋..
luch好似冇咩事..
落英文堂到隻手抽筋
唔知咩事囉 | |
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| ... | 分類: 未分類 | 琴日去左 表國既婚禮
聽佢講d野真系好感動..
跟住有野食上黎...
系咁食.......
食極都唔飽...
最屈同左位..以前細過話我肥既表姐照相...
 | |
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
| ... | 分類: 未分類 | 今日番學星期5..
冇野做..
中文堂..訓教..
p.e堂唔洗上..
食史堂放教..
科學又訓..
最尾電腦堂..
冇野做..可以自己上網
英文堂...
miss lam 又冇番
第3日冇番
唔好教啦..成日唔番 | |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 練波先黎落雨 | 分類: 未分類 | 今日放學去左練波
練練下落雨..
照練...
之後落大雨..
唔練..同肥希去左食野..
食完..練波岩岩好
練到6點半走左 | |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|
|
| wai767676 | |
| 暱稱: 偉 性別: 男 國家: 香港 地區: 黃大仙區 | | MORE... |
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|