|
|
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
不安  |
分類: 未分類 |
呢排都好黑;(
我係art room牆上寫粗口:(黃左-v-比人罰企3日=(
同埋記小過同見家長:(
狂話d唔關事野lor= =
既然你都話你幫唔到我,咁見家長來做乜-,-??
我咁易唔訓教就唔洗日日比人嘈啦=,=
今日ms yeung冇番:):)!!全班拍手歡呼叫好
跟住都冇乜特別-v-
我真係好想x果個伍生-,-以為自己好有權咁-3-
跟住放學去左同呀峰佢地hea-,-
好悶lor頂-,-
係度玩粉筆-3-
跟住6點3先走-3-番榮福買野食
跟住好眼訓:(
聽朝要比賽na!對葵青!要嬴呀 冠軍就係眼前
聽朝番心誠練最後一次波先:p
|
| 發表時間:2010-05-14 11:07 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 23 | »
|
|