昨日4點幾先訓,今朝10點鐘起身,勁眼訓
今日心情唔係幾好,係因為我阿妹d朋友上左尼屋企,勁噪
令我諗起街市d人,係度噪,好鬼死煩
我今日又睇冰上小天后啦,超好睇!!
這套戲真係睇唔厭架!! 對我尼講
好啦!今日報告完畢!收工~88
聽日我會再尼架!!
10號果日派左成績表,d成績叫做ok啦~
全班:12 全級:81
唉,比上次測驗差左 唔滿意
昨日傾電話傾左個半鐘,好開心呀
今日食自助餐,好正呀
yummy~!yummy~!
好好味
果度既擺設
我e加會時常打架啦,e加打住咁多先
135問
感激傷害我的你,因為你磨練了你的心靈;
感激绊倒我的你,因為你強化了我的雙腿;
感激欺骗我的你,因為你增進了我的智慧;
感激蔑視我的你,因為你覺醒了我的自尊;
感激遺棄我的你,因為你教會了我該獨立。
凡事感激,學會感激,感激一切使我成長的你!
想找你____太多人了,能找你時 你不要我 唉 那刻,,、扮沒事吧! 心裡可在哭泣中=3=" 你又再次無意的傷了我 如何扮堅強 當作什麼都沒事嗎? 我辦不到..因我眼淺 我這幾天我面對很多事.. 我都獨自承擔啊!!!有人關心嗎?就是沒有... 我真的很失敗啊! 很想你` 也想你給我溫暖.. 我沒睡..都哭了 我撐不住了 我配不起..更沒資格得到你的愛錫吧 沒人真的瞭解我麼?!! 我很需要你___你偏偏不知 是不知還是不理會* 我是多心的人,,凡事都亂想一通 堅強瀟灑這些` 我永遠也學不會!