Wow?!
waiki2_21
暱稱: 琪
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
v_____________v
2011-04-07
;】、;【
2011-03-22
wow;]
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2011 年 3 月 15 日  星期二   晴天


2011-03-15 分類: 未分類

金日好悶.....................


上常識堂時個天無啦啦變黃色=

 

 

但系得我一個覺得班房好臭=


我個鼻好有問題lor......☉︿☉

 

唉......星期六9:00去屯官面試...


8:30田家炳奧數比賽吖=


都趕5切去Lor--


但系江sir都系我本手冊度貼通告=


不過同意果度要寫返5同意::>_<::


算......面試緊要D=


●▽●

...........................................................................................


吖媽返咗大陸=

 

好自由吖┢┦aΡpy


5使系度「鵝鵝鵝鵝鵝」=


尼2~4日都要出去食=


M記或大家樂,大快活,波仔等等的..........


勁sai錢=


╮(╯▽╰)╭

 

 

不過一陣又變返白色lu=


發表時間:2011-03-16 08:55 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 11 日  星期五   晴天


2011-03-11 分類: 未分類

金日發生咗好多事情o(︶︿︶)o


詠琪比邵sir鬧喊了···


我又幫5到D咩···


原本放學時想返課室睇拒···


But有好多人陪緊拒···



我地入埋去系賣多餘咖···

 

覺得自己好失敗···(°ο°)~@

 

me想同拒玩咖···

 

好掛住以前嘅日子:-D


···············································································


之後手球了···


我,銘珊,惠旋,csk。一組一 一+


經過多次激戰···


me中咗1次波餅,兩次用同一隻手擋波···


叫到把聲都沙埋···


我地最尾都贏咗Y(^_^)Y


星期一邵sir要請我地野飲···


···············································································


返屋企時買咗×仔糕食-0-


金天晚飯很很很豐富···


吖媽煮了很多(送)o_O


我會增加重量的···

 

哈哈哈哈哈哈哈哈哈···

 

●︿●

 

вye вyЁ

發表時間:2011-03-11 05:50 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 7 日  星期一   晴天


2011-03-07 愉快 分類: 未分類


尋晚11點幾食m記Y(^_^)Y


 

我同D豆豆嘅距離越黎越近了......


 

 

金日TSA... 悶....死......

 

聽日想唔返學吖......


原因就是5講得......


因為.....這是不能說的秘密.......


明天有體育堂......


5希望要做側手翻......

 

原因就是我5識做......


亦5想做......


尼排都好夜訓.......


討厭嘅黑眼圈又深咗o(︶︿︶)o 唉


而且尼幾日都食雞翼......

 

肥咗嚕...肥咗嚕...


要戒口了o(>﹏<)o


вye вyЁ

發表時間:2011-03-07 06:40 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 5 日  星期六   晴天


點算吖(┬_┬) 愉快 分類: 未分類

都5知當初為咩入合唱團=


宜家要背曬D歌詞=


唉~自己羅黎衰都有=


就是是蛋蛋背佐拒啦=

有咩大不了姐╭(′▽`)╯


有慧姐等等嘅陪我賣得羅=


嘻嘻=

 


............

 

 


 

 

金日閱讀會=


完佐就去電腦室玩陣=


玲燕偷睇我fb我都5知


搞到朋友比拒話-_-。sorry!

 

我終於見到拒嘅真面目


我都忍夠拒咖啦=

 

比佐咁多機會拒=

 

但系拒都絲毫無改到( ^_^ )/~~拜拜


當我識錯你啦=


以後嘅日子點算吖=


邊個可以做我永遠嘅朋友=


我自己都5知

 

вye вyЁ

發表時間:2011-03-05 04:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 4 日  星期五   清涼


入咗合唱團lor-- 疲倦 分類: 未分類

又是很悶的一日。。。


金日入咗合唱團


要背曬D歌詞、


唱咗n次、

 

個口好乾吖☉︿☉


放咗學去買記憶卡--


之後就返屋企啦、


聽日唔使返學超正、

 

└(^o^)┘




發表時間:2011-03-04 05:17 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]