今日情人節呀 ^^ 祝大家情人節快樂-] 有情人既快d去街街啦-) 一陣我要返教會 -v-" 冇情人嘛 xdd 琴日好多人派朱古力呀` 但我冇買...見到咁多人都派有d內疚tim.. 搶左Benjamin同丞丞好多 -v-" 好似好衰tim.. 只系琴日都食左十幾粒 xdd 真系好鍾意食朱古力 但有酒既朱古力...真系.......... 吾岩我食....=V= 總之..大家情人節快樂啦 ^^