| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 11 日 星期五 


|
行街街*  
|
11/8/06 陰
呢2晚我都去我表哥屋企訓*
because呢...
大陸d親戚黎左...
我同佢地一齊反喲"
係佢屋企訓好逼喲*
吾係因為佢間屋吾夠"大"
係因為有6個人一齊耶,,
夜晚訓教果時...好似...
好似有6舊豬肉 擺左係到咁
仲有...仲有...我姨媽d鼻"寒"聲好鬼死勁喲>v<"
一下高,,一下低,,[[好聽耶" ]]
**************************************************
琴日去左海洋公園...
我反左個過山車[[火車果隻"]],,
...滑浪飛船,,
...摩天輪,,
...海盜迷城,,[[搞到溼哂" ]]
...吊車啦,,
睇左海洋館同埋水母館*
好靚喲~~
反個過山車果時,,嚇屎禾喲"
衝落去果陣,,叫吾出聲...
架車又成日轉左...[[轉得有少少反過黎...]]
好似就黎趺落去咁
嚇屎禾耶*
***********************************************
今日同大陸d親戚行街街*
去左銅鑼灣,,上環
我淨係買左個糖...之後就淨係望住佢地shopping"[[慘慘,, ]]
今日好鬼屎悶耶*
行左一日都淨係買左個糖T^TV
攰屎禾喲~~
|
刊登時間︰2006-08-11 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 49 | »
|