| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四 


|
去註冊*  
|
13/7/06 大致晴朗
今日去左梁式芝註冊啦!!
買左一件校服*
訂左一套運動衫"
有紅'藍'黃'綠四種色...
[[我希望...我係藍舍*]]
...買左個校章啦...
訂左書...
仲有...佢比左好大份見面禮我...
-----功課*
好鬼難做喲~
...跟住...就...好似冇啦!!
不過...梁式芝d校規好嚴*
吾可以戴耳環...耳針都吾比...-3-"
手鏈吾比...吾可以噴gel"
-3-"要著丁字鞋...
[[哇...乜我好似犯齊哂d校規咁既...T3T]]
又要買過對鞋...[[人地果對著左冇幾耐咋*仲咁靚TIM-3-"]]
呠*早知揀聖保祿...
食飯又吾洗咁麻煩,,+3+"
吾制喲~~
|
刊登時間︰2006-07-14 07:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 49 | »
|