| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 19 日 星期一 


|
聯校畢業典禮*  
|
19/6/06 雨
今日本來唔洗番學嫁...
但係要去咩聯校畢業典禮喎*
咁就要番學""
要好早起身''
琴晚...我1點幾先訓
今日6:45起身... [[好叻呀!!]]
有點兒眼訓''
THEN...刷牙'洗面'果D唔講啦~~
出門口之前先唔見左八達通"" [[好黑仔呀!!]]
等車等左好耐...
搭車果陣用'''銀仔
坐落''張鄧果時又唔小心踩到對面果個人''
咁我咪講''SORRY~囉
點知果個人''掘住我*
[[又唔係好大力,,而且踩腳尖小小''姐嘛~-3-"]]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
架車行得鬼死咁'''魔
番到學校都8:10啦*
跟住就同呀詩芬'頌盈反...
反左成個鐘''老帥先黎'''[[咁早叫我地番黎把鬼"]]
跟住就搭車去LU~"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
去到香港大會堂*
見到蕭校長*
入到果時...D人重先係到演習"
等左好耐D嘉賓先入黎~
果時都11:00啦!!
跟住就開始啦...
頒獎啦"
THEN..呀綽思同呀植寶就講畢業果D野啦*
綽思係到笑""
果陣...我係到唸::點解佢咁好笑容既?!*
完左之後佢話::呀詩芬笑得好好笑!![[喔*]]
完果時都12:30啦!!
走果時...呀梁問綽思去邊到食飯*哇咔咔..
------------------------------------------------------------------------------------------------------
番到學校差唔多1:00"
好肚餓呀!!
THEN...唸住同呀綽思'詩芬去食M記啦~~
咁呀頌盈話唔想自己一個行去車站...
要人陪!!-3-"
咁我'詩芬同呀梁猜包剪X啦!![[呀梁代綽思猜*呵 ]]
咁輸左要陪呀頌盈去車站*
咁猜呀猜...我輸左*
我唔想陪佢去車站...
陪完佢咪又要自己一個人番"
佢好依賴*
叫佢一齊去...佢又冇"戴錢啵*
咁又唔想自己一個人去車站,,
繞讓左好耐"
最後,,佢自己一個人去車站
THEN..我地去M記食野"[[因為...之前呀梁問綽思去邊到食...
SO佢同吳祉駿都一齊去"]]
食到飽飽...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
跟住去左足球場
詩芬佢地話睇人踼波喎...
睇沙嘉豪就真* 哇咔咔
去到見到幾個"麻甩佬冇著衫*
[[哇!!嚇死我"]]
冇幾耐就走左LU"[[走得快,,好"細界*]]
-----------------------------------------------------------------------------------------------
THEN...呀綽思話想去穿耳WO~
咁我同佢咪去左秀X坪啦!!
咁我都想穿,,咁咪去左綽思屋企打TEL比我呀媽"
佢話唔比穿...咁我咪話算囉~
落到街''綽思話唔記得問佢姑姐比唔比穿耳'
咁去左71打TEL...佢姑姐話唔比WO"
咁就冇穿啦!!
去左還碟..
THEN,,去買EARRING"
買左6隻...隻隻都唔同*
行左一陣街就搭車番屋企""
番到藍田,,行左一陣書局就番屋企啦!!
[[呼~終於打完LU*打到我死死下"]]
|
刊登時間︰2006-06-20 01:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|