| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六 


|
小豬好棒耶*v*  
|
26/8/06 陰
今日無無聊,,
上網又吾知做乜"
諗番起琴日有個賣唱片既廣告*
隻碟叫"Stories",,
咁岩又聽到"灰色空間"都歌"
但又吾係小豬 唱的...
今日就上網搵*v*
終於比我搵到首歌啦!!>v<"
叫"假如愛有天意"
分別係2個女仔唱的...
都吾好聽既...佢地唱*
都係小豬 唱得"巧天"
佢地唱到成隻鬼咁*
我呀媽聽到,,就叫我close the windows
話唱得咁難聽wo~
笑屎禾"
小豬 唱果時,,佢又冇係到嘈嘈閉*
哇咔咔*v*
開心屎禾啦!!
|
刊登時間︰2006-08-26 01:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 49 | »
|