"ㄖξ慢慢地累積感覺﹏×°◇
〥〃其 實 早 知 道 擔 當 小 配 角 *] ● 在 你 心 中 只 是 冰 山 一 角|\;!+-*”
wainga : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日都幾凍呀...
LUNCH果陣同成班人去食,,8個人呀...嘻
同人玩用左手食"面"...好難呀,,呵XDD-口-"
下午中文個閱讀測驗唔識呀,,
跟住2堂英文都冇聽過佢講野,,
TEXT又未派,,好想知呀(呀YAN同IDA好高分呀,,勁!!)
放學打波果陣隻手痛痛地,,唔知做咩呢=________="
「聽日放假呀,,>口<"」