好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2006 年 9 月 7 日  星期四雨天

2006 年 9 月 7 日  星期四

播放中 :地圖

 

主題:我覺我自己好衰呀!!!!!!!!

 

開學一星期啦..

今個星期..我感到好沈悶

冇晒惜日的快樂光景..

上英文係個外籍miss 上堂就好似佢有佢講咁..唔多識聽

係呢班..我到以家重未識到新同學呀..

不過由學校冇耐..就有個同學

成日同我hi..又想同我講野..

但係我唔知點解..

一見到佢就好想走..佢同我講野..我唔理佢.

hi我..我又冇反應..今日重聽到佢好細聲講

{又唔應人}  我今日一念我幾日內對他的態度..我真係覺得自己我衰呀...

佢又唔係有問題喎...但係我唔知點解見到佢就好似唔識講野咁.

對唔住呀!!!!!!!!!!!雖然你聽唔到

近日我一如以往去補習..但係己經唔同以前咁開心

冇左楊惠媚呢個好友真係好悶呀/...

好采今日見到佢...原來佢反星期四..

咁都好d.都有一日唔使悶...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最後祈求天地保佑我

永遠快樂....樣樣好

 

刊登time 2006-09-07 09:57 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end