好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2005 年 11 月 18 日  星期五晴天

2005 年 11 月 18 日  星期五

播放中 :地圖

 

主題:嗯嗯^^^^

 

我來寫日記啦...

真係好..今日天氣都好...

早上好熱..晚上好冷..

今日上體育個時要..跳高..

我地成班都跳唔過..

但係其他班d人都得..

真係冇用...

中午去左圖書館等人...

岕N來呀..

咁我就走左...比王嘉莉捉走家...

攪到我悶到死...

放學去做...運動會d野..

但係做左之後..原來係做錯左..

個個人好唔開心呀..哭呀

..我下次都係唔做啦....不過唔關我是家....唔係我整哭家..

晚上我本來約左人去跑步..

但係我走左去街食飯....

唉..唔知佢地嬲唔嬲呢O.....

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

刊登time 2005-11-18 09:50 PM

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end