死啦.. . ...= ="'琴晚發左1個夢,, ,*!唉.. . . . .....救命= ="凸
朝早好悶呀><”呢排唔係好開心. . .. ...去打機發下癲先><”
同湯雞玩左陣cam*跟住就係咪打online Game.. . .
無啦啦.. . .想改下日記"'個呀哥又叫我上網睇今日手球係咪取消左= ="'上唔到既.. . . ...
又叫我駁俾佢= ="'呀哥. .. . 你係咪痴線嫁!?要我駁><!?唉...算∼駁都駁左- -”
比賽真係取消左.. . . ..枉呀哥仲去左富善*!呵x2~抵死.. . ..
同呀哥左一陣. .. .冇啦啦cut左我線= ="'原來收唔到,, ,後尾先打番黎*
傾到3點幾佢就唔知係咪瞓覺"'話唔傾住boR= ="'瞓你就瞓啦.. ...
死啦.. . . ...e+搞到個日記唔知似麥= ="'shit~
嘉今日教我整 Logo . . ...*!/\/ \THZ 整左好多好多放左d係個日記.. .
又係d論壇學左好多logo整法*~
我就大更新個日記餅啦.. . ..主色就用番好耐以前用開既黑色"'!*
又改左頭像.. . .. ..."'! 音樂都變番之前個首:. 1+1
同嘉傾電話傾到.. . ...冇電,, ,*玩下cam啦咁就"
食左飯之後.. . ...搵番嘉傾電話*~希望可以傾耐d啦......><
唉.. . .. ..既然大家冇野好講*! 咁一齊黎做麥撚野呀!?
好唔開心囉...雖然錯個個係我”但係你真係覺得自己都冇錯咩!?>.<∼
[!`【★*!;,./ 愛情 會因 【1剎那 既 *°感覺 】而 發生 .. .×°°]*"
°×●‾-" 亦都會 因 【1滴 既`'眼淚 】而 終結||..*,,
