好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2005 年 5 月 27 日  星期五雨天

2005 年 5 月 27 日  星期五

播放中 :地圖

 

主題:心情

 

今日都唔知是好還是壞>

世間上是否一定要嬲人>

點解大家唔可以和平>

今朝我整到一個朋友的膠掃>

我知我不對>

所以我向佢講sorry

我重可以買一個新的比佢

我只係想佢唔好嬲

我唔係扮野

我係真心

我唔識哄人,所以我冇野講>

可惜佢唔聽

佢根本都唔想聽

最後我冇再同佢再講

我去左圖書館

想左好久>

我都係冇講>

因為我知道我再講都係冇用>

佢要原諒佢自會>

佢唔原諒我都冇法。

現在下著大雨>

正好表達我現在的心情............

 

 

刊登time 2005-05-27 09:42 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end