今日終於都要返學啦!一上到班房,我就坐係鵪春隔離,7泓同張行就坐係我後面! 今年個班主任原來係何sir同一個新黎既miss,姐係今年都玩得啦!! 個新miss成日走埋黎我地4個到玩∼!由其係「鵪春」!不過我係咦一班真係識得好少人牙!!