|
|
2008 年 9 月 10 日 星期三 清涼 |
2008-9-10  | 分類: Good good dairy | 今日可是好好O , 測驗也完成。︿︿ 好輕鬆O, 可以話有如天上的白雲AR∼Leeanne明天生日,她好開心AR∼不過佢識左我真係慘,因為我在佢生日卡寫到滿口字,寫了早日結婚,連生貴子,兒孫滿堂。佢實會殺了我AR∼還有我把生日禮物搞到好以層層塔,唔死都得。。。聼日唔返學最好AR∼:p
今日玩保齡球,好累AR∼不過贏了,好開心AR∼好笑的事Misa得到4球係十場里。Leeanne 就唔錯LA。Mind都OK LA。。。我地在巴士上有玩有說,不過我就慘AR∼連輸8盤,累我比打AR∼
L.S.M.知到是什麼意思嗎?是Leeanne, Suki, and Mind = E.L.F
| | 發表時間:2008-09-11 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 9 月 9 日 星期二 清涼 |
| 2008-9-9 | 分類: Good good dairy | 今日,的課程ok la不過好悶ar~但係日文堂最好玩。經常有說有笑。笑容也多了ar~^^,可能朋友多了吧:p。Leeanne的生日就到la,這傢伙實在等唔住想折禮物,真係比佢激死。不過我也等唔到ar~,我的生日差唔多到la~,但係可能無人倍我生日,不過我已慣了。Leeanne 後日一定會好開心ar~:〕 今日在英文堂派返測驗,可是唔理想,有點唔開心,不過我也好辛苦。有時侯好想休息,可是媽咪同姑媽要......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-09-09 04:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 9 月 8 日 星期一 陰晴不定 |
2008-9-8  | 分類: Good good dairy | Today I feel okie la..... Today a bit bored ar~ I have geo, english, maths and cooking. Only Maths feel fun, b......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-09-08 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 9 月 7 日 星期日 和暖 |
2008-9-7  | 分類: 未分類 | 今日又一過La、明天要返學、有d5想返。因為听日要交地理作業同高二科目。高中d野真係難、而加又為選高二科目在煩惱。5知点選。屋企人最想我讀護士、但我想讀商業管理或設計。雖然而加選了這兩科、但係我覺得家人5係好開心。而且選了日文、平時高一讀日文、姑媽都覺得我拿得太高分比英文。有d5開心。不過日子都要過、只有堅持。朋友門會支持我ba。今日farther day!我在做蛋糕。希望他們中意l......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2008-09-07 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
"""""one day gone lo  | 分類: 未分類 | One day just gone lo, so tired ar. But today is so cold ar~ I wonder to stay back in the warm sun ar~&......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-09-06 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|