留番DESTINY果PART俾我玩!!!
尋晚... 一定係夜訓ga la... 聽日又要撲返入去la... 轉轉轉轉... 又再一次轉死我... 今日唔知痴左邊條根... 坐定定度做功課wor... 除左英文ge Grammar and Usage之外... 有d唔係差一兩條... 有d就係做晒... 「莉莉」尋日搵我... oh...no!!! 依家... 攤左係度... 個腦空白一片... 本來Final晏晝問我睇唔睇Death Note ga... 佢津貼一半wa... 但阿媽唔俾我出街... bubu!!!