今日12:30同賀宜去雲疊到食lunch
之後1:00番學校劇社
番到去,我地係到油水彩,油油油,無停過= =
途中我同賀行去文具鋪買野,順便買左d糖食^.^~
到中間,只係休息左陣,又左開始過整第二d野>.<”
6:00,有下星期去表演果到人黎睇,睇完都有d駡我地
7:30整好哂d人野就番屋企~.~