今日晨早就要返校...超煩呀!
7:52返去,係樓下等左娟一陣...最後都係遲左1個字。
Miss#理都唔理下我地,so我&娟到處玩...happy
1:00走得,同娟去明都食野,撞到好多人...
買左本雜誌”Play"係本台灣雜誌,有好多我like o既名聲(台灣)
今日睇到王仁甫的部落格,佢講佢:想過另ㄧ種不一樣的生活方式 想在電視上呈現最真實的自己 ,不用整天為了收視率, 拼了命的去搞笑, 搞到自己都不認得自己, 每個朋友都說電視上的你, 和本人怎麼差這麼多, 電視上的你怎麼這麼賤 ,這麼討人厭 ,可是和你相處你不是這樣的ㄚ !真的十個有十個這麼說!why!
做藝人好慘呀,為了要滿足製作單位, 老闆的期望,去刻意改變自己...不過我仲係想做藝人,
因為......
聽日考試lu,要加油喔!!
|