| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|

|
|
2007-01-19
 |
|
成績...差__為左咁好唔開心~
同D FD又成日嗌交
好憎呀!上到F.3我有邊日係真心笑過呀?
真心喊過就日日都係
我唔知..我唔想..我唔明...點解我同嘉嘉的距離咁遠囉
係我既問題定係邊個既問題?
我諗我要放手..不論愛情還是友情
只有咁..先會知道邊D係真正既FD
因為真正既朋友會無時無刻預備安慰你
但係好似好多我覺得係好朋友既人都做唔到...
好似春嬋同嘉嘉咁..我明白春嬋係唔知點做
但係嘉嘉係識的...既然識點解唔去安慰我?
反而不以為然...置之不理咁同自己D玩..
咁叫朋友咩?嗰D係真正既FD?
3..5..7年之後邊個同你仲有聯絡?
我唔敢去講...做FD真係唔係咁做架...
成績差唔代表你無去溫
成績好唔代表你好比心機去溫
我嬲..唔係因為我小器..
係因為我唔認同
唔好咁講考得唔好既就係唔比心機
因為凡事都有2面..
1面係你第1眼所見既野..第2係事實既真相
第2又會有幾多個人去了解?去明白?
片面之詞有邊個唔識聽?
事實真相又有邊個會去了解?
 |
|
刊登時間︰2007-01-19 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |






|

|
|
2006-12-08
 |
|
我唯一的嫲嫲:
真的不明白你有什麼可以罵我?
不明白不明白不明白不明白呀!!
我有什麼做錯了?
可能最錯是我當了你的孫吧!
也許我對你來說我是個沒用的人吧?
你可以不喜歡我!你可以不重視我!
你可以不明白我!但你不可以看輕我!!!
因我是獨一無二的~~
是上帝最愛的兒女!!
絕不是1個沒用的人!
更不是一個總是為你帶來煩惱的孫。
因為我已盡力做自己的本份,
盡量不讓你煩惱了。
而且我是十分愛你的!
 |
|
刊登時間︰2006-12-08 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |






« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 48 | »
|