`♥pinky
walala3
暱稱: ♥ pinky♥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 8 月 20 日  星期五   晴天


2010-08-20 分類: 未分類

8月19日.

好din   ge一日,,

首先同5+貞去左8佳買左$300野!!!!拎到我地din啦=.=

 跟主去左佢屋企煮野食,,佢好似din左咁,,咩都煮.......

哈哈,,,5+貞ge杰作,,不得了^_^

蛋糕整左兩次終於成功啦,,不知幾好食!!!!!!!!!!!!!

夜晚去左食雪鍋.....

真係第一次見到你咁瘋狂,,,,真係傻左咁....

尋日真係好開心,,,haha,,>3333<

---------------------------------------------------------

6月20日

朝早去左睇hello kitty 展,,,,好開心....

waiyi冇去,,但係我地都有紀念品比你,,哈哈!!!!!

晏就去打mj..........

我覺得似大食會多d,,好好玩....打到ioio好似傻左咁...

最後a金大展身手,,,係到煮野食,,

哈哈,,點解呢排d人咁仲意煮野食*v*

同你地一齊真係開心,,

--------------------------------------------------------

點算ar,,a金,,5+貞,,問題味解決!!!!!!!!!

 

 

 






訪客留言 (返回 walala3 的日誌)


Kinwai_0226 於 2010-08-22 12:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kinwai_0226 於 2010-08-22 09:43 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-08-22 12:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kinwai_0226 於 2010-08-21 05:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-08-21 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christa62 於 2010-08-21 02:32 PM 發表:
真係咁好食??@@..
整個黎試下^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你食蛋殼啦你,,哈哈!!!!!
Posted at 2010-08-21 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a11022z 於 2010-08-21 02:25 PM 發表:
你都要減-3-我唔洗減嫁wo
我食極都唔肥^^我120磅喳...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

120磅都好肥lor!!!!!!!!!!!
Posted at 2010-08-21 05:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kinwai_0226 於 2010-08-21 12:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-08-21 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JusTiniColE 於 2010-08-21 02:43 AM 發表:
算la.. e個問題永遠都解決唔到, 唔好解決la不如 =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好,,,算,,,玩埋呢幾日,,haha!!!
Posted at 2010-08-21 10:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a11022z 於 2010-08-21 01:22 AM 發表:
哈~咁鬼多野食 我流曬口水=.=
如果你覺得d野食食左會變肥 可以分d俾我^^haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好快減返架啦,,,
Posted at 2010-08-21 10:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queenie310c 於 2010-08-21 12:25 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-08-21 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ham1314 於 2010-08-20 10:59 PM 發表:
個cake好正牙. )0(
個雪鍋你系MC食定拱北戈間牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,thx~~
去左台山個間ar~
Posted at 2010-08-21 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]