你睇左-v-
~` May I g0 To th3 To!l3t? .)
walk886
暱稱: Ngw3n9Ch!=)
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`" 講起我從前的錯...
`這若是浪漫 我怎麼覺...
2010-03-26
2010-03-24
頂-v-我終於都upblog啦...
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
☆`VictoR
◆s!uˇ禧°+×|| (danny173)
tfb222 (tfb222)
☆`Meet
☆`佩婷姐
❤`君βαβii (julie1314)
☆`詩/
`♥Cheng=$ (Ctal_Hong)
`☺IAN (Inv3v)
[c=12]-"て   La1 ... (Ecco)
Darling. (si_ceci)
*v* (Ngw3n9Chi)
乂系健`!! (daivdv8)
☆`萍姐
☆`傑
☆`婷姐
~3號仔 (樂)~ (biobio)
☆`嫻姐
☆`何嘉俊
☆`大灰熊
網站連結
尚無任何連結
時間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 474
今日人氣: 3
累積人氣: 2921
2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 分類: 未分類

今日牙....(回憶中...)

牙....記得la

戈淑嫻姐放我同霜姐fly機...(不過都估到架la...哈哈哈哈哈)

不過我都冇溫過習咁ga...

系咁同霜姐傾埋d勁無聊野(星座問題..=.=)

傾完左之後...去左come come到行下行下

行完之後又去左文具店見野(買左兩支油'柒'筆..一支紅一支Blue*v*)

跟住又去龍園戈頭d精品店睇野~~

偷偷地買左隻xxx同hollekitty~~(個xxxtim日話比你地知...嘻~)

然後又偷偷地張隻hollekitty擺左去霜姐個膠袋到..嘻(佢吾知)

個霜姐成日都話我吾買野比佢la牙...哈哈~(今次有la..嘻=])

咁個隻xxx點呢?

.................下回分解....................

今日到此為止,,,,,,,






訪客留言 (返回 walk886 的日誌)


IaNbaBiI 於 2009-06-09 01:10 PM 發表:
唔制aR!!!
我要史迪仔"^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多人鍾意史迪仔ga?(雖然我都like =w=)
Posted at 2009-06-09 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SinYing11 於 2009-06-09 10:58 AM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx
Posted at 2009-06-09 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KEiii 於 2009-06-08 10:13 PM 發表:
有冇Pooh:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有ga...不過..我吾識你wo=3=
Posted at 2009-06-08 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



我系人 於 2009-06-08 10:05 PM 發表:
COMMENT 比自己
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PenG315 於 2009-06-08 09:35 PM 發表:
`C0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝萍姐~~
Posted at 2009-06-09 05:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vivian1123 於 2009-06-08 08:32 PM 發表:
我中意好多野嫁wo*v*
你送咩比我..我都中意*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



walk886 於 2009-06-08 08:11 PM 發表:
-.-""
oh my 天..
個個都問我囉ga-.- ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vivian1123 於 2009-06-08 08:07 PM 發表:
-v-'
咁我呢xD
我冇嫁T口T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都吾知你鍾意咩-.-
Posted at 2009-06-08 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tanzl 於 2009-06-08 08:03 PM 發表:
我無放你地飛機,點可以咁話我嫁-_______________-+
講好聽D=],點解距有hollekitty,我無史迪仔嫁?!!!! 你偏心t^t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇偏心呢-.-嘻嘻~
 
 
Posted at 2009-06-08 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]