你睇左-v-
~` May I g0 To th3 To!l3t? .)
walk886
暱稱: Ngw3n9Ch!=)
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`" 講起我從前的錯...
`這若是浪漫 我怎麼覺...
2010-03-26
2010-03-24
頂-v-我終於都upblog啦...
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
`♥Cheng=$ (Ctal_Hong)
☆`盈
`Beer0v0 (kelly9512)
☆`佩婷姐
☆`大灰熊
業少 (othomaso)
☆`琪
☆`榮
☆`依婷
☆`何嘉俊
Ka Hou Lo (boris4444)
☆`Meet
tfb222 (tfb222)
♫tony☜☞仔♪ (lovejkjk)
◆s!uˇ禧°+×|| (danny173)
呀詩 (lovesad_0701)
☆`欣
牛奶政 (DinisCMUI)
☆`欣
❤`君βαβii (julie1314)
網站連結
尚無任何連結
時間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 474
今日人氣: 6
累積人氣: 2931
2009 年 6 月 9 日  星期二   雨天


2009-06-09 不滿 分類: 未分類

個XXX就系史迪仔LA...哈哈

送左比張淑嫻LOR

----------------------------------------

今日同個張淑嫻同個陳麗霜去KFC...丫~~仲有個琪姐

之後牙霜姐叫左牙嫻姐3次..'去信逹城la'

但系牙嫻姐...吾知系咪溫習過度聽吾到...冇應佢

跟住牙霜就話返屋企走左...

牙霜姐好似好'溜'咁走左..吾系..系好'溜'

妖...吾想打....今日我都好'溜'

吾打牙..

要知問我或者張淑嫻la...






訪客留言 (返回 walk886 的日誌)


vivian1123 於 2009-06-10 05:04 PM 發表:
芝姐.我隻公仔呢?.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

尋找中呢~~
Posted at 2009-06-11 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2009-06-10 04:59 PM 發表:
comment`
又唔送史迪仔比我""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好...你生日我送比你IS OK~
Posted at 2009-06-11 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zxxccvvbbnnm 於 2009-06-10 03:43 PM 發表:
CMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CaRmAn23 於 2009-06-10 01:51 PM 發表:
cM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX"
Posted at 2009-06-10 02:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PenG315 於 2009-06-10 01:36 PM 發表:
`豬豬XD
`Cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁賞面牙..萍姐~
Posted at 2009-06-10 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sisilove 於 2009-06-10 12:46 PM 發表:
芝芝大個女啦
識得教我啦
CoMmEnT
By 傻詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=  冇教你...系比意見你
Posted at 2009-06-10 01:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sisilove 於 2009-06-09 08:31 PM 發表:
我唔會再拍拖
CoMmEnT
By 傻詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]